Sinds april 2020 hebben wij (Kevin en Myrthe) dit mooie café overgenomen. Op 30 september 2022 hebben we een nieuwe naam aan het café kunnen geven:  Café de Beuk. 

Met veel plezier en toewijding verzorgen wij hier wat te drinken, een lekker hapje eten, een all-inclusive BBQ of een gezellig feest in het café of in onze skihut (voor kleinere gezelschappen)!

Tevens kun je in ons café gratis biljarten of een potje darten (zowel steal- als softtip). Als het niet bezet is natuurlijk, want er wordt al veel gebruik van gemaakt. Zowel door verenigingen, clubs als door gasten. 

Regel je een vrijgezellenfeest of boerenovertrek? Gezellig! Ook bij ons de mogelijkheid om langs te komen. Neem contact met ons op voor meer informatie!